Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 03.05.2024, 09:18

КЗ "Великознам'янська ЗОШ I-II ступенів №2"

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [7]
МОН України
Електронний журнал

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Звіт директора школи

 

Звіт

директора КЗ «Великознам’янської загальноосвітньої школи

І-ІІ ступенів №2»

Кам’янсько-Дніпровської міської ради

Кам’янсько-Дніпровського району

Запорізької області

Кудринського Івана Івановича

про основні напрямки та підсумки діяльності школи

за 2017/2018 н. р.

КЗ «Великознам’янська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №2» є комунальною власністю Кам’янсько -Дніпровської міської ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти , молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янсько-Дніпровської міської ради, якому делеговані відповідні повноваження.

Комплексний аналіз освітньо - виховної роботи закладу освіти та вироблення рекомендацій ефективного її розвитку сприяє модернізації сучасної національної моделі освіти та виховання. Тільки в такий спосіб можна врахувати проблеми освіти та шляхи їх реалізації.

В школі наявні та ведуться у відповідності до вимог:

- книга обліку руху учнів;

- класні журнали 1 -9 класів;

- особові справи учнів.

Територія обслуговування відповідно до якої ведеться облік дітей і підлітків налічує віком від 0 до18 років – 400 дітей

всього дітей віком від 0 до 5 років - 150

в тому числі від 6 до 18років – 251

кількість дітей які відносяться до території обслуговування закладу освіти, але навчаються в інших навчальних закладах – 125

відвідують дитячі дошкільні заклади – 8

дошкільнята що не відвідують дошкільні заклади – 142

діти що залишились без батьківського піклування – 9

діти інваліди – 3

багатодітних сімей – 21, в них дітей – 87

неповних сімей 17 в них дітей – 28

 

У 2017/18 навчальному році у закладі освіти навчалось -149 учнів, у 2016/17 навчальному – 138 учнів; у 2015/2016 навчальному році – 132 учнів, а у 2018/19 навчальному році в закладі освіти навчатиметься -162 учні. Чисельність учнів школи зростатиме й надалі.

На основі поданих заяв відповідним наказом по школі зараховано до першого класу 2018/2019 н.р. 26 дітей.

 

 

 

 

Кількість учнів у закладі освіти на початок навчального року

2013/2014 – 128

2014/2015 – 137

2015/2016 – 141

2016/2017 – 140

2017/2018 – 150

 

Школою організовано індивідуальне навчання для 3 учнів.

Забезпечується стовідсоткове здобуття загальної середньої освіти випускниками школи.

Випускники 2017 року-8 учнів, як і в попередні роки, продовжують навчання в навчальних закладах за типами:

ЗЗСО ІІІ ст-5 учнів; ЗВО І-ІІ р. а.-3 учні;

Випускники 2016 року-19 учнів; ЗЗСО ІІІ ст-8учнів; ЗВО І-ІІ р. а.-3 учні; ПТУ-9 учнів;

Випускники 2015 року-8учнів; ЗЗСО ІІІ ст-4учнів; ЗВО І-ІІ р. а.-0 учні; ПТУ-4учнів. Учні школи беруть активну участь у конкурсах та спортивних змаганнях, які проводяться за сприяння відділу освіти: літературних та художніх конкурсах, спортивні команди школи гідно виступили на кущових та районних етапах спортивних змагань і спартакіад.

Традиційно навчальний рік завершується складанням випускними класами І та ІІ ступеня державної підсумкової атестації. За курс початкової освіти учні складають ДПА , 2018рік, учнів 4 класу за списком – 20, виконували роботу 19 учнів;

з української мови на високому рівні 6-32%; достатньому рівні 10-53%; середньому рівні 3-15%:

математики. на високому рівні 8-42%; достатньому рівні 9-47%; середньому рівні 2-11%:

Учні 9 класу за списком -13, складали державну підсумкову атестацію

12 учнів з таких предметів:

українська мова, на високому рівні 4-33%; достатньому рівні 1-8%; середньому рівні 7-59% .

математика, на високому рівні 0-0%; достатньому рівні 4-33%; середньому рівні 8- 67%: Якість знань -33% .

біологія на високому рівні 4-33%; достатньому рівні 2-17%; середньому рівні 6-50%: Рівень навченості -7,5.

Аналіз результатів державної підсумкової атестації за курс початкової та базової загальної середньої освіти свідчить про незначне відхилення між річним оцінюванням та результатами ДПА, а педагогічному колективу в наступному році необхідно забезпечити зростання якісного показника навчальних досягнень учнів.

  • школі на належному рівні організована методична робота з педагогічними кадрами. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працює над проблемою: «Сучасний урок як засіб розвитку творчої особистості вчителів та учнів».

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Методична робота представлена індивідуальними та груповими формами. Індивідуальні форми методичної роботи представлені через самоосвіту вчителів за допомогою періодичних педагогічних видань, стажування молодих педагогів у досвідчених колег. Створено власну «школу молодого педагога» в рамках роботи якої вчителі з педагогічним стажем до 5-х років можуть отримати методичну допомогу своїх колег. Колективні методи організації методичної роботи зорганізовані через роботу постійно діючих методичних об'єднань:

- вчителів освітніх галузей: математика, природознавство, технології, здоров’я і фізична культура;

- вчителів освітніх галузей: мови та література, суспільствознавство, мистецтво;

- вчителів початкових класів.

Організовано також роботу методичного об`єднання класних керівників. Всі вчителі школи беруть участь у роботі районних методичних об'єднань вчителів - предметників.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.

Дирекцією школи надаються індивідуальні консультації для вчителів за наслідками відвіданих уроків з метою покращення якості освітнього процесу.

Щороку проводиться аукціон педагогічних ідей, на якому вчителі, що атестуються, представляють свої педагогічні знахідки та методичний фестиваль з метою пропаганди передового педагогічного досвіду та освітніх інновацій.

Своєрідною формою методичної роботи в школі є педагогічна рада. В поточному навчальному році проведено 10 засідань педагогічної ради на яких розглядались питання методичного та загально педагогічного характеру.

Вчителі школи продовжують публікувати свої методичні матеріали у Всеукраїнських часописах, беруть активну участь у міжнародних та Всеукраїнських конференціях. Соціальний педагог Овсяннікова Ю.О. виступила на одній з них з повідомленням «Соціально – педагогічна робота з профілактики важковиховуваності в умовах школи – інтернату»робота надрукована в журналі Еврика №2(6), 2017.

Вчитель етики Приладишева З.Л. публікувала власний досвід в інформаційно-методичному журналі кафедри «Позашкілля Запоріжжя» (випуск №7, тези «Християнська етика як засіб формування в учнів загальнолюдських моральних якостей»

Школа в повній мірі забезпечена педагогічними кадрами. Освітній процес здійснюється 16 педагогічними працівниками, з них:

- спеціалісти вищої кваліфікаційної категорії - 8;

- спеціалісти першої кваліфікаційної категорії - 1;

- спеціалісти другої кваліфікаційної категорії – 3;

- спеціаліст -4;

Ряду педагогам присвоєні педагогічні звання:

- «вчитель методист» - 2 (13%);

- «старший вчитель» - 5 ( 31 %)

Як видно з даних , кваліфікаційний потенціал невпинно зростає, що свідчить про належну методичну роботу з педагогічними кадрами.

У 2017/2018 навчальному році атестовано одного педпрацівника на відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії» .

Адміністрація школи докладає максимум зусиль для якісної розстановки педкадрів, всі вчителі, що викладають предмети не за фахом пройшли курси підвищення кваліфікації з предметів інваріантної частини.

Створено резерв керівних кадрів в кількості 2 чоловік (13% від загальної чисельності колективу).

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на належному рівні.

Важливу роль в освітньому процесі повинна відігравати шкільна бібліотека. Учні школи забезпечені підручниками на 95% завдяки налагодженню відділом освіти обміном літературою між шкільними бібліотеками району. Здійснюються різноманітні заходи з популяризації літератури для забезпечення інформаційних потреб учнів.

Головними напрямками виховної роботи школи є: національно-патріотичне, художньо – естетичне, правове та превентивне, трудове, формування здорового способу життя, екологічне виховання.

У виховній роботі використовується різні форми робити з учнівським колективом.

  • увагу при проведенні виховних заходів приділяється національну-патріотичному вихованню учнів. З цією метою проводились тематичні уроки, години спілкування, перегляд фільмів, а саме: «Вшанування пам`яті жертв Голодомору 1932-1933рр.», «Біль Чорнобиля з роками не зникає», «Герої для нас приклад» (до дня свободи та гідності), перегляд фільму «Революція гідності. Майдан».

Запорукою ефективності виховного процесу є поєднання системи принципів національно-патріотичного виховання, формування духовної, зрілої особистості, яка забезпечує досягнення відповідних результатів – міцно засвоєних загальнолюдських і національних цінностей.

  • школи брали активну участь в заходах, святах у відповідності до плану роботи школи та відділу освіти молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янсько-Дніпровської міської ради.

Активними були учні під час проведення таких предметних тижнів: української писемності та мови, правових знань, Шевченкіани, біології, основ здоров’я та безпеки життєдіяльності.

Також учні учнівський та педагогічний колективи беруть активну участь в різноманітних волонтерських заходах, в тому числі й для підтримки українських патріотів, що беруть участь в антитерористичній операції на сході нашої країни.

Підсумовуючи виховну роботу в школі потрібно відзначити, що всі вихованці школи протягом навчального року були задіяні в різноманітних виховних заходах.

У школі працює учнівське самоврядування через діяльність комісій: навчальної, трудової і санітарної, оздоровчої та з питань туризму, правової, інформаційної.

На базі школи діє спортивна секція. Саме завдяки секційній роботі вдається забезпечити творчий , спортивний розвиток учнів. В 2017 році учениця 8 класу Полякова Дар’я стала срібною призеркою чемпіонату України з вільної боротьби. В 2018 році учениця 9 класу Куліш Валерія стала срібною призеркою чемпіонату Запорізької області, Єрмолова Катерина – учениця 6 класу, бронзовою призеркою чемпіонату Запорізької області, Перевалова Вікторія - учениця 6 класу, бронзовою призеркою чемпіонату Запорізької області, Чудак Кирило - учень 5 класу чемпіон Кам’янсько-Дніпровського району з вільної боротьби.

Правове виховання в школі здійснюється на основі Конституції України, Закону України «Про освіту», Програми правової освіти населення України, Сімейного кодексу України, Конвенції про права дитини, Декларації прав дитини, Загальної декларації прав дитини.

Аналіз стану проведення профілактичної роботи розглядається на педраді.

Cоціальним педагогом регулярно проводяться корекційно - розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Соціальним педагогом проведено дослідження соціометричного статусу кожного учня, з учнями 8-9 класів проведено анкетування на дослідження типу поведінки, схильності до суїцидальності. Особлива увага приділялась темі насильства в сім`ї, школі та оточуючому середовищі. З метою запобігання насильства серед учнів було проведено ряд бесід, виховних годин на тему: «Стоп насильству», «Зупинимо насильство разом». Лектор Всеукраїнського благодійного фонду «Краще життя» Плосконіс В.Л. прочитав лекції: «Вплив шкідливих звичок на здоровя людини» і т.д.

З учнями 5 класу проведено дослідження адаптаційного періоду.

Взято участь у Державній цільовій соціальній програмі протидії торгівлі людьми на період до 2020 року, проведено ряд тренінгів та виховних заходів.

Систематично проводяться індивідуальні корекційно-розвивальні заняття з ученицею 7 класу, що має особливі освітні потреби. Заняття націлені на розвиток пізнавальних процесів особистості та характерологічних особливостей.

У зв`язку з використанням учнями школи різноманітних соціальних мереж було проведено ряд просвітницьких заходів на безпечне користування Інтернетом.

Проводиться щоденний облік відвідування учнів, які стоять на внутрішньо шкільному обліку. Учні залучені до позаурочної діяльності.

Ведеться систематична робота по покращенню навчально-матеріальної бази закладу. Щорічно проводиться поточний ремонт шкільних приміщень. В попередні роки придбано копіювальний апарат та сканер, що дозволило полегшити працю педагогічних працівників у процесі підготовки до навчальних занять, також педагогами школи використовуються

2 мультимедійні проектори. Власним коштом придбано спортивну форму для шкільної команди. Істотно оновлено та вдосконалено навчально-методичне забезпечення кабінетів, проте ця титанічна праця проведена виключно стараннями педагогічних працівників та за їхні особисті кошти. Силами батьків відремонтовано підлогу в одному класному приміщенні, зроблено косметичний ремонт 1-9 класів.

Однак школа потребує капітального ремонту. В першу чергу необхідно здійснити заміну покрівельного матеріалу даху приміщення майстерні школи та вікон, потребує оновлення комп'ютерна база школи, оскільки нові стандарти в галузі освіти вимагають освоєння інформаційних технологій вже з другого класу.

У відповідності до вимог законодавства в галузі освіти організовано гаряче безоплатне харчування учнів 1-4 класів та дітей позбавлених батьківського піклування з числа учнів 1-9 класів за рахунок коштів державного бюджету та коштів міського бюджету, значна частина учнів середньої ланки (50%) також охоплена гарячим харчуванням за кошти батьків.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

 

В наступному навчальному році школа працюватиме над такими завданнями:

  • реалізація в першому класі з 1 вересня 2018 року Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа”;
  • організація освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу;
  • створення освітнього середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника освітнього процесу на засадах особистісно зорієнтованої освіти;
  • створення умов для покращення якості надання освітніх послуг кожній дитині, у тому числі дітям з обмеженими можливостями;
  • органічним поєднанням навчання й виховання з метою забезпечення самореалізації, самоствердження учня;
  • створення сприятливого середовища для підвищення фахового рівня та самоосвіти педагогічних працівників.

 

 

 

 

Директор школи І.І. Кудринський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: admin (25.06.2018)
Переглядів: 376 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Block title
Block content

Copyright MyCorp © 2024